(na mobil) La otra cara del viento
John Huston La otra cara del viento
Žánr = Drama; hvězdy = John Huston; Země = Francie; průměrné hodnocení = 7,2 z 10; ; 2018 ;. O Outro Lado do vento.
O Outro Lado dělat vente par internet. O Outro Lado do ventise maisons. O outro lado do vento de. Tady je film, který žije. Vyrobeno před více než 40 lety, dokončeno teprve nedávno, a konečně vydáno je konečný film Orsona Wellese, velkého režiséra a ega, jehož kariéra je naplněna zpackanými vizemi, diamanty v límci a několika mistrovskými díly. Není možné sledovat tento film bez přemýšlení o jeho tvorbě. Neklidný, vérité, esejista, energický a naprosto nesrovnatelný s jeho dalšími skvělými filmy, navzdory velikosti tohoto filmu, protože to, co zbylo, je čistě surové filmování. Mnoho vzácných filmů pozorovalo tento vzácný styl, což má za následek filmy prudké síly; nevařenou desku z masa, jejíž nedokončení buď odpuzuje, nebo rozdmýchává. Je to film bez páteře, bez stylu, bez jakéhokoliv skutečného složení, přesto o filmu říká tolik jako o umělecké formě, zejména v jeho fundamentálně voyeuristické inkarnaci. To je nejlépe vidět při pohledu na jeho přístup. Snímek je natočený jako dokument, typ filmu, který přímo zasahuje do reálného života (jak to dělá narativní kino, nikdo o tom nepřemýšlí, protože re-uzákonění dramatu, který sledují, je tak pohlcující, že je to skutečné v kontextu příběhu) a zdá se, že čas se pohybuje jako skutečný život, bez nudných okamžiků. Je to téměř vyčerpávající tempo. To není na škodu filmu, i když to vyvolává nějakou únavu, protože to trvá rukojmí těch, kteří milují kino, stejně jako já, jak Welles jasně dělá. Pokud vám záleží, bez ohledu na to, zda je film příliš rychlý, nebudete odcházet. Za prvé, nesmí se na něj dívat v kontextu Wellesova dalšího umění stejně jako v kontextu Wellese, umělce. F For Fake, jeho esejistické mistrovské dílo, které se nejdéle zdálo být jeho poslední, se týkalo role režiséra jako kouzelníka i řemeslníka. Druhá strana větru není o režisérově podstatě, ale o tom režisérovi, lidském nepořádku s ego větším než měsíc a mysli, která se zabývá pouze uspokojením vlastní duše. Je to muž a všichni ostatní jsou jeho jediní z jeho psů. A musí mu sloužit. Muž je Jake Hannaford a je to zjevně skvělý umělec se špatnou chutí a mučeným pocitem bytí. Téměř polovinu nebo alespoň čtvrtinu filmu jsme jen zachytit jeho pohledy, takže po většinu času je to méně o Hannaford a více myšlenka Hannaford. Ale později najdeme siluetu, která je jednoznačně součástí Welles, nebo alespoň špatně zahalená, fiktivní karikatura jeho, s nedorozuměnou duší, myslí, kterou drží jeho fanoušci ve společnosti Boží, a tělo, které by mělo být odsouzeno k očistci. O tvůrčím svědomí tohoto muže nám však bylo řečeno jen velmi málo. Vždy se vyhýbá náročným otázkám s nesouvisejícími poznámkami, jako je "dejte mi drink, zajímám se jen o další lidi, kteří by zřejmě představovali jeho kousek. Považuji za nemožné, jak Welles napsal tenhle film. Je to nonstop party s překrývajícími se kanály zvuků a hlasy (například na počátku v pozadí můžeme nenápadně slyšet párty, kteří se ptají, jaký je rozdíl mezi dolly a přiblížením. Otázka, kterou později ve filmu položil Hannafordův žák a věrný služebník Otterlake, který odpoví „jen Nezáleží na tom, jak je to s ostatními, a neochvějným pohybem kamery a atletickým blokováním, které je upřímně nerozeznatelné od skutečného života, ale je to čistě filmové, pátrající po povaze formy vyzbrojené otázkami, které se vracejí s více, a protože tak zřídka můžeme očekávat, že někdy najdeme Ztratili jsme filmy, měli bychom věnovat více času jejich hledání, protože tam je tolik mistrovských děl, které už čekají na nalezení, a mohou přispět ještě více. o vysvětlení kina, více než jakýkoliv moderní argument.
Kommentera